skip to Main Content
+36 1 266 7601 | +36 20 339 9050 info@egynaposok.hu 1051 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 22. 2. lház. 2. em. 14.

Mi ez?

  • Szakmai online workshop a jelenlegi változások okán, amelyek jelentősen átalakítják a mindennapjainkat és a munka világát is: ami eddig kevesek kiváltsága volt, az most a tömegek kényszerévé vált. Normál körülmények között a home office bevezetése a vállalati kultúrába hosszas előkészítést, méréseket és tervezést igényel, ám erre a jelenlegi helyzetben sem idő, sem erőforrás nem állt rendelkezésre több helyen.
  • A (közép)vezetők felelőssége az, hogy ebből a helyzetből a legjobbat hozzák ki, de ez a munkavállalók nélkül nem fog működni. Az online workshop abban szeretne segíteni, hogy egy home officeban vagy csapatok online vezetésében gyakorlatlan vezető hogyan tudja kialakítani az új munkarendet.
  • Szemléletet szeretnénk formálni, mert azt gondoljuk, a vezetőknél senki sem ismeri jobban sem a saját cégüket, sem a saját munkatársakat, sem az igényeket és a lehetőségeket.

Miért vegyek részt a programon?

  • Mert elhelyezkedéstől függetlenül az ország bármilyen pontján részt tud venni a programon, nincs útiköltség, nincs utazással eltöltött idő és még parkolódíjat sem kell fizetnie.
  • Mert bár a workshop online valósul meg, az interaktív program garantált és ehhez csak egy ingyenes programot kell letöltenie.
  • A helyzet egyformán ismeretlen több munkavállaló és vezető számára, mégis most fontosabb lehet, mint valaha, hogy együtt dolgozzanak.
  • A (közép)vezetők szerepe meghatározó abban, hogy a jelenlegi helyzetben hogyan működik egy cég.

Milyen gyakorlati hasznát veszem, ha részt veszek a Programon?

  • Képesek lesznek kihozni a helyzetből a maximumot.
  • Komfortossá lesznek képesek tenni egy alapvetően diszkomfortos helyzetet.
  • Gyakorlatokat kapnak arra, hogyan tudnak egyben tartani egy csapatot.
  • Példákat kapnak arra, hogyan tudják elkerülni a visszafordíthatatlan hibákat.

Nekem szól-e a program?

  • Igen, ha kis-, közép- vagy nagyvállalat, államigazgatási intézmény, önkormányzat, polgármesteri hivatal, közművelődési intézmény, művészeti tudományos intézmény, országos civil szervezet vagy alapítvány munkatársa.
  • Különösen, ha HR-, személyügyi-, vagy képzési vezető; gazdasági vezető, cégvezető kommunikációs vezető; egyesület elnöke, vagy egyéb non-profit szervezeti vezető.

Ki szervezi a programot?

  • A programot DFT-Hungária Felnőttképzési Intézmény szervezi.
    Nyilvántartásba vételi szám: E-000073/2013
  • Jelentkezés az alábbi elérhetőségeken.
    Mobil: 06-20/339-9059; E-mail: info@egynaposok.hu

Mikor lesz a program?

  • A program időpontja: március 31. (kedd)
  • Időtartam: 9.00-12.30 óráig. Két etapban, 15 perces szünettel.
  • Jelentkezés esetén e-mailben küldjük el a letölteni kívánt ingyenes program elérhetőségét, a letöltés útmutatóját. 

Tematika:

  • Milyen eddigi tapasztalataink vannak az otthoni munkavégzéssel kapcsolatban? Megerősítő és blokkoló hiedelmek
  • Miben segítenek a különböző változáselméletek, mit tudunk hasznosítani belőlük?
  • Mire fókuszáljunk a jelenlegi helyzetben, hogyan érdemes priorizálni, amikor nincs idő?
  • Hogyan tartsuk fenn a csapatatot, amikor az egyénekre bomlik?
  • Kulcsszavaink: bizalom – motiváció – kontroll
  • Hogyan segít a helyzetfüggő vezetés a kérdésben?
  • Milyen erőforrásaink vannak a jelenlegi helyzetben?
  • Miből fogjuk észrevenni, hogy a rendszer elkezd működni?

Hogyan lehet jelentkezni?

Mennyibe kerül a részvétel?

  • Minden, a „Nekem szól-e a program” pontban meghatározott munkaszervezetből egy főnek 15.000 Ft + ÁFA
  • Minden további résztvevő ugyanazon munkaszervezetből, illetve a programsorozatunk ugyanazon résztvevőjének minden további program részvételi díja 9.500 Ft + ÁFA.
Back To Top