Mi ez?
- Szakmai online workshop a jelenlegi változások okán, amelyek jelentősen átalakítják a mindennapjainkat és a munka világát is: ami eddig kevesek kiváltsága volt, az most a tömegek kényszerévé vált. Normál körülmények között a home office bevezetése a vállalati kultúrába hosszas előkészítést, méréseket és tervezést igényel, ám erre a jelenlegi helyzetben sem idő, sem erőforrás nem állt rendelkezésre több helyen.
- A (közép)vezetők felelőssége az, hogy ebből a helyzetből a legjobbat hozzák ki, de ez a munkavállalók nélkül nem fog működni. Az online workshop abban szeretne segíteni, hogy egy home officeban vagy csapatok online vezetésében gyakorlatlan vezető hogyan tudja kialakítani az új munkarendet.
- Szemléletet szeretnénk formálni, mert azt gondoljuk, a vezetőknél senki sem ismeri jobban sem a saját cégüket, sem a saját munkatársakat, sem az igényeket és a lehetőségeket.
Miért vegyek részt a programon?
- Mert elhelyezkedéstől függetlenül az ország bármilyen pontján részt tud venni a programon, nincs útiköltség, nincs utazással eltöltött idő és még parkolódíjat sem kell fizetnie.
- Mert bár a workshop online valósul meg, az interaktív program garantált és ehhez csak egy ingyenes programot kell letöltenie.
- A helyzet egyformán ismeretlen több munkavállaló és vezető számára, mégis most fontosabb lehet, mint valaha, hogy együtt dolgozzanak.
- A (közép)vezetők szerepe meghatározó abban, hogy a jelenlegi helyzetben hogyan működik egy cég.
Milyen gyakorlati hasznát veszem, ha részt veszek a Programon?
- Képesek lesznek kihozni a helyzetből a maximumot.
- Komfortossá lesznek képesek tenni egy alapvetően diszkomfortos helyzetet.
- Gyakorlatokat kapnak arra, hogyan tudnak egyben tartani egy csapatot.
- Példákat kapnak arra, hogyan tudják elkerülni a visszafordíthatatlan hibákat.
Nekem szól-e a program?
- Igen, ha kis-, közép- vagy nagyvállalat, államigazgatási intézmény, önkormányzat, polgármesteri hivatal, közművelődési intézmény, művészeti tudományos intézmény, országos civil szervezet vagy alapítvány munkatársa.
- Különösen, ha HR-, személyügyi-, vagy képzési vezető; gazdasági vezető, cégvezető kommunikációs vezető; egyesület elnöke, vagy egyéb non-profit szervezeti vezető.
Ki szervezi a programot?
- A programot DFT-Hungária Felnőttképzési Intézmény szervezi.
Nyilvántartásba vételi szám: E-000073/2013 - Jelentkezés az alábbi elérhetőségeken.
Mobil: 06-20/339-9059; E-mail: [email protected]
Mikor lesz a program?
- A program időpontja: március 31. (kedd)
- Időtartam: 9.00-12.30 óráig. Két etapban, 15 perces szünettel.
- Jelentkezés esetén e-mailben küldjük el a letölteni kívánt ingyenes program elérhetőségét, a letöltés útmutatóját.
Tematika:
- Milyen eddigi tapasztalataink vannak az otthoni munkavégzéssel kapcsolatban? Megerősítő és blokkoló hiedelmek
- Miben segítenek a különböző változáselméletek, mit tudunk hasznosítani belőlük?
- Mire fókuszáljunk a jelenlegi helyzetben, hogyan érdemes priorizálni, amikor nincs idő?
- Hogyan tartsuk fenn a csapatatot, amikor az egyénekre bomlik?
- Kulcsszavaink: bizalom – motiváció – kontroll
- Hogyan segít a helyzetfüggő vezetés a kérdésben?
- Milyen erőforrásaink vannak a jelenlegi helyzetben?
- Miből fogjuk észrevenni, hogy a rendszer elkezd működni?
Hogyan lehet jelentkezni?
- Jelentkezni az [email protected]u e-mail címen vagy a egynaposok.hu weboldalon tud.
- Jelentkezési határidő: 2020. március 30. – 18 óra
Mennyibe kerül a részvétel?
- Minden, a „Nekem szól-e a program” pontban meghatározott munkaszervezetből egy főnek 15.000 Ft + ÁFA
- Minden további résztvevő ugyanazon munkaszervezetből, illetve a programsorozatunk ugyanazon résztvevőjének minden további program részvételi díja 9.500 Ft + ÁFA.