Korábbi ajánlataink


A hatástalan dicséret és kritika végnapjai: korszerű visszajelzési technikák – 2017.03.02. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A visszajelzés helye, ideje, célja
  • A visszajelzések típusai: dicséret, kritika vagy megerősítő, építő visszajelzés
  • A siker feltétele: raport építés, és ennek technikái
  • Konstruktív és pozitív visszajelzések
  • Módszerek és technikák a hatékony visszajelzésekre
  • Visszajelzés kérése és (be)fogadása

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Coaching és HR: inspiráció és találkozási pontok – 2017.03.22. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A coaching, mint fejlesztési forma sajátosságai
  • A coaching szemlélet célkitűzései
  • A HR-ben hová férkőzhetnek be a coaching módszerei?
  • HRCC mátrix
  • Módszerek, gyakorlatok, eszközök

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!

 


A munkatársak mentalitásának mérhetősége – 2017.04.05. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Mentalitás, attitűd, hozzáállás, értékszemlélet – szinonimák?
  • A mentalitás alappillérei a munkaszervezetben.
  • Mérési eszközök: Egyéni Mentalitás Index számítása, Csapat Mentalitás Index számítása.
  • A mentalitás mérésének felhasználási területei: kiválasztás, fejlesztés, csapatépítés, teljesítményértékelés.
  • Tények és tévhitek: a mentalitás mérésének korlátai.
  • Mérés, elemzés, következtetés: a mérés eredményeinek feldolgozása, következtetések egyéni és csapat szinten

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Csapatok coaching szemléletű támogatása – a vezetői eszköztár bővítése – 2016.11.24. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Coaching, mint fejlesztési forma
  • Csoportdinamika szerepe
  • Tipikus team coaching helyzetek
  • Interperszonális készségek fejlesztése a csapaton belül
  • Élmény alapú és kreatív eszközök
  • Kérdések ereje a csapatmunkában
  • Gyakorlatok a bemutatott eszközök működésére, saját élmény szerzése

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Vezetői legitimáció kérdése a munkaszervezetekben – 2016.11.09. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A legitimáció dilemmái
  • Legitimáció és felhatalmazás
  • A hatalom vezetéspszichológiai dilemmái
  • Hatni tudás és hitelesség
  • A vezetői hitelesség és a munkatársak önműködésének kapcsolata

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Kitörés a jutalmazás börtönéből – új utak a motivációs rendszer kialakításában – 2016.10.12. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Miért nem motivál a pénz, és tágabb értelemben a jutalom?
  • A teljesítmény és a motiváció kapcsolata
  • Miért tévesztjük össze a motivációt a munkatársak elégedettségével?
  • A motiváció három eredője: a hatalom, a teljesítmény és a kapcsolat
  • A motivációs faktorok ereje
  • A motivációs modell kidolgozásának folyamata

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Vezetői utánpótlás program a munkaszervezetekben – 2016.09.28. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A munkatársi alkalmasság kritériumai
  • Az emocionális szempontok jelentősége a munkatársak értékelésénél
  • A „lelki állóképesség” szerepe a vezető működésében
  • A vezetői alkalmasság kritériumai

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Vezetői attitűdök 2016.05.31. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Vezetői attitűd szociológiai vonatkozásai
  • A nevelői és vezetői attitűd kapcsolata
  • A vezetői attitűd és a személyiség viszonya
  • A közösségi stabilitás és a vezetés kapcsolata
  • Az egyes vezetői karakterekkel találkozó és ütköző karakterek

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Vezetés és/vagy manipuláció 2016.05.18. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Manipuláció pszichológiai fogalma
  • A vezető individuális szinergiája és a hatni tudás kapcsolata
  • A belső igény generálásának pszichológiai dilemmái
  • A tematizálás és manipuláció viszonya
  • A manipuláció határvonalai

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Gondolkodási zsákutcák II. – Döntéshelyzet 2016.04.06. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Gondolkodási zsákutcák feltárása, amely körbevesz minket a döntéshozatal terén
  • Ezen zsákutcák kiváltó okainak definiálása
  • Olyan módszerek elsajátítása, amelyek egyrészt csökkentik a gondolkodási zsákutcák számát, másrészt az eredményes döntéshozatalt szolgálják

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Hogyan alkossunk szabályokat? A szabályalkotás szabályai 2016.03.25. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A kódex fogalma
  • A kódexek eredménysztenderdje: mi ez? kiknek szól? kik készíthetik? mire nyújt megoldást? mi a célja? milyen paraméterei vannak?
  • Irányelvek és cselekvési szabályok jelentése és jelentősége
  • Kódexkészítési gyakorlat semleges területen
  • A kódexek sikerkritériumai

Kommunikációs dilemmák a panaszkezelésben 2016.02.19. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Ügyfél fogalma: ügy – ügyfél – az ügyem (termékem) másik fele
  • Közhelytől a pszichológiáig: “a vevőnek mindig igaza van.”
  • Kommunikációs stílusok
  • Agressziókezelés kommunikációs eszközökkel
  • Panaszkezelés és személyiségjellemzők
  • Verbális és nem-verbális kommunikáció jelentősége
  • Játszmák az ügyfélszolgálaton

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Kihívás, akadály, hiba, kudarc – mint a szervezet és munkatársak fejlesztésének lehetőségei 2016.01.27. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Kudarc, hiba, kihívás, akadály, balsiker, tévedés: vajon ezek szinonimák?
  • Híres kudarcok és bukások
  • A kudarcok szerepe a munkavégzésben munkatársi és vezetői szemüvegen keresztül
  • Módszerek a kudarcok feldolgozására
  • Gyakorlat, saját élmény

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Gondolkodási zsákutcák 2016.01.13. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A túláltalánosítás megjelenési formái és hatása a gondolkodásra
  • Felnagyítás es kicsinyítés tévútjai
  • A “mindent” vagy “semmit” típusú gondolkodás hatásai
  • Címkézés jelensége és kiiktatása a munkaszervezeti kultúrából
  • Perszonalizáció megnyilvánulásai es hatásai a munkában
  • A fókusz es a célt vesztést kiváltó körülmények és azok hatásainak vizsgálata
  • “Nem látja a fától az erdőt” jelenség vizsgálata a mindennapokban

Jobb adni, mint kapni? A visszajelzések technikája munkahelyi környezetben 2015.06.03. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A visszajelzések szerepe a munkában
  • A visszajelzés adásának klasszikus módszere
  • Egyéni átvilágítás: visszajelzés adása, befogadása, elutasítása, kérése
  • Valóban pozitív-e a pozitív visszajelzés?
  • Alternatív módszerek visszajelzések adására
  • Hogyan kérjünk visszajelzést vezetőként?

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Ügyféltípusok az értékesítésben. Miként viselkednek ügyfélként az emberek? 2015.05.27. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Ügyféltípusok és a velük való együttműködési formák
  • A viselkedési típusok megnyilvánulásai az ügyfél-kommunikációban – annak verbális, non-verbális, metakommunikációs aspektusai
  • Visszajelzés szerepei az ügyfélkapcsolat során
  • Az egyes megnyilvánulási formák és azok típusai az ügyfélkapcsolatban
  • Az ügyféltípusoknál alkalmazandó hatásos érvrendszer felépítése

Az érzelmek szerepe a vezetésben 2015.04.30. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Az emóció pszichológiai természete
  • Az érzelem és az ésszerűség határvonaláról általában
  • A döntés fogalma, döntéselméletek
  • Az érzelmi racionalitás, mint paradoxon

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Hogyan legyen önműködő a munkaszervezete? Proaktív munkatársak a munkaszervezetben. 2015.04.17. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A reaktivitás természete (pszichológiai megközelítés)
  • A reaktivitás és a felelősségvállalás kapcsolata
  • Vezetői provokáció a proaktivitás érdekében
  • A proaktivitás természete (pszichológiai megközelítés)

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A munkatársak közötti szinergia: Alapképességek vizsgálata a munkaszervezetben 2015.02.18. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A szinergia alappillérei: emberi alapképességek sajátosságai
  • A szinergia-teszt kitöltése
  • Konfliktusok szerepe munkatársi kapcsolatok terén
  • Konfliktuskezelési stílusok mérése
  • Az alapképességek és a konfliktusok kezelésének összefüggései
  • Fejlesztési irányok és lehetőségek

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A konfliktusok természete vezetői szemüvegen keresztül 2015.02.02. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A konfliktus szerepe az emberi kapcsolatokban
  • A konfliktus szerepe a munkaszervezetben
  • Konfliktus vagy nézeteltérés?
  • A konfliktusgyűrű modellje
  • Konfliktusgenerálási eszközök

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A döntéshozatali technikák vezetőknek 2015.01.19. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A döntés jelentősége
  • Döntéshozatali modellek
  • A döntéshozatalhoz szükséges képességek
  • Objektív elvek a döntéshozatali rendszerekben
  • Tudatos technikák az önjáró döntéshozatali rendszer kialakításához

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A sztenderdek sztenderdje: hogyan válhat egy munkaszervezet állandó jobbítóvá? 2014.11.12. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A hatékony sztenderdizálás alapjai
  • A szabályok: szükséges rossz, vagy előrevisznek?
  • Az állandó jobbítás elvei a munkaszervezetben
  • A sztenderdizálás eszközei: hogyan lehet olyan szabályokat alkotni, amivel a munkatársai is tudnak azonosulni?
  • A sztenderdizálás rendszere: folyamatok és személyek

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A projektmenedzsment emberi oldala: mitől sikeres egy projektcsapat? 2014.10.29. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Sikerkritériumok egy projektcsapat életében
  • Tipikus viselkedési minták és hátterük
  • Az együttműködő projektcsapat kódexe
  • Hasonlóság és különbözőség egyensúlya a projektcsapatban
  • Eszközök a projektcsapat összeállítására: kiválasztás, értékelés, visszajelzés
  • A vezető szerepe a sikeres projektcsapat működésében

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Motivációs rendszer kialakítása a munkaszervezetben 2014. 07. 11. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Mélyebben megismeri a motivációs mozgatórugókat, és ezeket saját munkatársai kapcsán is kamatoztatni lesz képes
  • Megtanulja felszabadítani a motivációs erőket
  • A munkatársak elkötelezettségét erősítheti ezáltal

Személyes márkaépítés vezetőknek 2014. 03.04. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Növeli vezetői hatékonyságát az új vezetői megoldások, modellek megismerése által
  • „Brand”-jének felépítését elősegíti a márkaépítés és a vezetői szerep átalakítása közti analógiák megtalálása és a gyakorlati konzekvenciák levonása

Szervezeti kultúra építésének alapjai a munkaszervezetben 2014. 02. 07. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A workshop során a résztvevők és a tréner közös munka keretében meghatározza a mentoring definícióját
  • Célunk egy jól működő mentoring rendszer alapjainak lefektetése, a mentoring legfontosabb irányelveinek rögzítése
  • A jó mentor tulajdonságainak meghatározása. Jó gyakorlatok a mentoring világából

Érvelés- és tárgyalástechnika vezetőknek 2013. 11. 26. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Érvcsoportok áttekintése (logosz, páthosz, éthosz)
  • Érvtípusok áttekintése (pl.: argumentum ad populum, proaktivitást motiváló érvek, stb.)
  • Gyakorlati feladatok az érvcsoportokkal, illetve érvtípusokkal kapcsolatban
  • Hat szín kalap modell felhasználásával egy érvelési verseny, először semleges, majd éles területen

A vezető, mint tréner és coach 2013. 10. 30. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A program célja, hogy megismerje a vezetői folyamatok lényegét és azt a hétköznapokban beváltható kompetenciaként használni tudja
  • Lehetőséget biztosítunk, hogy a munkatársak lehetséges fejlesztési területeit megismerhesse
  • Jöjjön el, hogy megismerje, hogyan tudja a hibamentességet munkaszerveztében kialakítani

A gondolkodás 12 alaptörvénye 2013. 10. 01. LEZÁRULT PROGRAM!

  • Mert utat akar építeni a gondolkodásának
  • Mert helyes cselekvés csak helyes gondolkodási folyamatot követhet, ezért a gondolkodási folyamatokat kell megerősíteni
  • Amennyiben a logikai és a kreatív gondolkodási folyamatait egyaránt keretbe helyezné és megismerne erre alkalmas axiómákat, alaptörvényeket
  • Amennyiben érzi, hogy a gondolkodási, a kommunikációs és a cselekvési alapképességek egymással kölcsönhatásban vannak és a személyiségben lévő arányaik alakíthatóak, de nem ismer erre módszereket
  • Amennyiben kevés a cselekvési potenciál a környezetében, munkaszervezetében és ennek gyökerét szeretné megváltoztatni, és tudja vagy érzi, hogy ez a gondolkodási folyamatokban keresendő
  • A megelőzési kultúra alapja az, hogy a munkatársak és vezetők gondolkodnak

Ötletgenerálási technikák az innovációért 2013. 06. 17. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Egyéni átvilágítás
  • A résztvevők egy egész napos projektfeladat keretében fokozatosan elsajátítják a kreativitást beindító módszereket, amelyeket helyben, csapatokban ki is próbálnak
  • A nap során a kipróbált módszerek az egyéni kreativitás beindítását szolgálják, majd a nap végére mindenki összeállítja a számára leghasznosabb eszköztárat, amelyet a saját munkaszervezetébe visszatérve a szervezeti innováció motorjaként használhat

Személyes márkaépítés vezetőknek 2013. 05. 06. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A márkák szerepe napjainkban
  • Híres személyek útja a márkáig
  • A márka, mint reprezentáns differencia
  • A márkaépítés módszerei
  • A márka és a vezetői szerep kapcsolata
  • A márkaépítés és a vezetői szerep átalakításának kapcsolata

Hogyan tegyük hatékonnyá szervezetünk értékteremtését? Az értékteremtés 10 alaptörvénye 2013. 04. 30. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Jöjjön el, ha irányt szeretne adni szervezete értékteremtési rendszerének
  • Jöjjön el, ha tudja, egy jó ötlet mit sem ér addig, amíg nem lehet üzletileg megvalósítani és a megvalósításnak erős alapot akar teremteni
  • Jöjjön el, ha a következő folyamatok valamelyikével közvetlen kapcsolatban áll és fejleszteni szeretné azokat: értékesítés, kampánytervezés és kampányfolyamatok, pénzügyi tervezés, terméktervezés

Hogyan változtassuk meg munkatársaink hozzáállását? Hozzáállás 12 alaptörvénye 2013. 04. 17. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Jöjjön el, ha úgy érzi vezetőként, hogy nem tud mit tenni munkatársai hozzáállásával, annak fejlesztésével
  • Jöjjön el, ha vezetőként sokszor hallja munkatársaitól, hogy nem az ő saját hozzáállásukkal kell kezdeni valamit, hanem a Máséval. Mert ha a Másik megváltozik, akkor változnak meg ők maguk is
  • Jöjjön el, ha munkatársaitól rendszeresen hallja az alábbi mondatokat: „miért éppen én…?”, „már megint nekem kell…”, „én pont annyit dolgozom, mint más”

Time Controlling – személyes hatékonyság fejlesztése: Az idő uralása 2013. 03. 25. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Egyéni átvilágítás
  • Lehetséges prioritási szempontok számbavétele
  • Egyszerűsítés: a gyakorlatban használható koncepciók megvizsgálása
  • A klasszikus sürgős-fontos mátrix előnyei, cáfolata
  • A kontrollszintek fogalma, szerepe
  • A prioritási elvek és azok működése egyéni és szervezeti szinten
  • Időrabló tényezők

Érv a meggyőzésért – Érveléstechnika a gyakorlatban 2013. 02. 18. – LEZÁRULT PROGRAM! 

  • Érvcsoportok áttekintése (logosz, pátosz, éthosz)
  • Érvtípusok áttekintése (pl.:argumentum ad populum, proaktivitást motiváló érvek, stb.)
  • Gyakorlati feladatok az érvcsoportokkal, illetve érvtípusokkal kapcsolatban
  • Hat szín kalap modell felhasználásával egy érvelési verseny, először semleges, majd éles területen.

Brainstorming technikák a hatékonyabb egyeztetés érdekében 2013. 01. 30. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Brainstorming és kreativitás
  • Módszerek típusai
  • Példa módszerek
  • Mitől működnek a brainstorming technikák?
  • Miért éri meg időt fordítani brainstormingra?

A szervezeti identitás – munkatárs és munkaszervezet összhangja 2013. 01. 23. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Világosan látni kell, hogy egy munkaszervezet identitását meghatározó kérdések nem feltétlenül tevékenységi körökhöz igazodnak. A kérdésekre adott válaszok már igen, viszont annak egyértelműnek kell lennie, hogy például egy munkaszervezet (bármivel is foglalkozik) víziója, terméke, identitását meghatározó kategóriák.

A sztenderdizálás forradalma – 2013. 01. 10. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A sztenderdizálás fogalma:jelentés és jelentőség
  • Sztenderdizálási területek
  • Sztenderdizálási módszerek
  • A sztenderdizálás előnyei
  • Milyen változásokat hozhat a sztenderdizálás?
  • Sztenderdizálás és hatékonyság

Minőség 10 alaptörvénye 2012. 11. 07. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Transzparencia feladat: a minőség meghatározása
  • A minőség fogalmának új irányai 2013-ban
  • A minőség 10 alaptörvényének előzménye : Crosby 4 alaptörvénye
  • A minőség 10 alaptörvényének magyarázata
  • Koncepcióalkotás arra, hogyan lehet mindezt valósággá tenni a munkaszervezetünkben

Delegálási rendszer létrehozása a munkaszervezetben 2012. 10. 03. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Utat vágni a bozótba: mit jelent valóban a delegálás?
  • Viszonya a megállapodáskötéshez, döntéshozatalhoz, sztenderdizáláshoz
  • Delegálásra épülő döntéshozatali rendszer működése
  • Delegálási folyamatok a munkafolyamatok működési rendszerében (folyamat, szervezet)
  • Hogyan kezdődik a delegálási rendszer bevezetése? A javaslattételi folyamatok automatizálása a munkaszervezetben
  • Delegálási rendszer létrehozása
  • Javaslattételi kultúra kialakítása
  • Értékszemléleti alapok
  • Megállapodáskötési kultúra kialakítása

Mérőszámok és mutatószámok rendszere a munkaszervezetben 2012. 06. 18. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Mérőszámok és mutatószámok szerepe a hatékonyság szempontjából
  • Mi a különbség mérőszám és mutatószám között?
  • Mérőszámok és mutatószámok fajtái
  • Mérőszámok és mutatószámok a munkaköri koncepció összeállításának szemszögéből
  • Műszerfalak szerepe az egyezőség és eltérés nyomonkövetésében

A vezetői szerep újratervezése 2012. 06. 05 – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Transzparencia gyakorlat:mit csinálnak a résztvevők vezetőként?
  • A 7 vezetői cselekvésről: az elmúlt 40 év klasszikus felfogása szerint miből áll a vezetői szerep?
  • A vezet, szervez, irányít, ellenőriz, koordinál, tervez, dönt zsákutcája
  • A menedzsment, a menedzser és a vezető fogalmának átalakulása
  • Új vezetői felfogás: a vezetői inputok kontrollja
  • Milyen kompetenciákkal kell rendelkeznie a vezetőnek?
  • Milyen kompetenciák megszerzését támogatja a vezető ?

Networking, avagy a modernkori üzleti varázspálca 2012. 06. 01. – LEZÁRULT PROGRAM! 

  • A networking, a tudatos üzleti kapcsolatépítés alapjai
  • Kapcsolat – és üzletépítés cégen belül
  • Stratégiai partnerségek
  • Személyes találkozó, amelyből 2-4 üzleti lehetőség jön létre számomra

7 lépcsős projekttervezési modell 2012. 04. 25. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A projekt és a projekció fogalma és viszonya egymáshoz
  • Koncepció alkotás
  • Erőforrások tervezése
  • Sztenderdek
  • Megvalósítás folyamatának tervezése

Ötletgenerálási módszerek az ügyfélszerzésre 2012. 04. 16. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Ötletgenerálás: alapok és szabályok
  • De Bono módszerei: véletlen szavak és provokáció
  • De Bono módszerei: hogyan használjuk a Hat Kalapot ötletgenerálásra?
  • Az agy és ami mögötte van: brainstorming, brainwriting, brainmapping
  • Csapat és kreativitás: további módszerek

Korrupciós pontok a munkaszervezetben 2012. 03. 29. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A korrupció fogalmának tisztázása
  • Korrupciós pontok összegyűjtése a mindennapi munkavégzésből
  • A korrupciós pontok koncepciójának megalkotása
  • A korrupciós pontok koncepciójának vizualizálása

Munkakörök újratervezése a munkaszervezetben 2012. 03. 13. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A munkakör koncepciója
  • Munkaköri folyamatok feltérképezése
  • A helyettesítés rendszere
  • Munkakörhöz tapadó vertikális kompetenciák
  • Munkaköri műszerfal készítése (legfontosabb mutatószámok meghatározása)

Közigazgatási intézmények szervezeti működési rendszerének megújítása 2012. 02. 13. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A piramismodell hibái és megújítási lehetőségei
  • Szervezetrendszer, működési rendszer és értékteremtési rendszer meghatározása a közigazgatási intézményekben
  • Iránytű-modell, Front office, Back office, Mátrix modell meghatározása és alkalmazása
  • Szabályalkotási módszerek és azok gyakorlati alkalmazása

Munkához való hozzáállás megváltoztatása a magyar munkaszervezetekben 2012. 01. 31. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Mit ad a munkatárs a munkavégzéshez?
  • Koncepcióalkotás: mely értékelvek mentén kell megerősíteni a magyar munkaszervezetet
  • Értékszemlélet és hozzáállás egymástól való megkülönböztetése, elkülönítése
  • Mi a kompetencia és milyen viszonyban áll a hozzáállás és értékszemlélet fogalmával?
  • Fejleszthető-e a munkaszeretet, az elkötelezettség vagy a maximalizmus?
  • Mit és hogyan fejlesszünk a munkaszervezetünkben?

A sales 10 axiómája 2012. 01. 17. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Elégedett ügyfelek
  • Robusztus technikák elsajátítása az igényteremtésre

A Magyary-féle közigazgatási elképzelés adaptációja napjaink közigazgatásában 2011. 12. 01. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Napjaink közigazgatását meghatározó faktorok
  • Közigazgatás – Közszolgálat – Ügyfélszolgálat
  • A közigazgatás hatékonysága VAGY jogállamiság/A közigazgatás hatékonysága ÉS jogállamiság
  • A közigazgatásba dolgozók minősítése
  • A közigazgatás szervezeti, működési megújulásának kérdései

Prioritási rendszer a munkaszervezetben 2011. 11. 08. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Transzparencia: az időgazdálkodás fogalma és koncepciója (stratégia, rendszer, módszer)
  • Koncepcióalkotás gyakorlat: fontosság/sürgősség, munkafolyamatok súlyozása (lényeges és kevésbé lényeges), irányelvek meghatározása
  • A munkafolyamatok időbeni sorrendjének meghatározása: a prioritás fogalmának újragondolása és egységes prioritási elvek a munkaszervezetben
  • A kontrollszint fogalmának meghatározása és szabályalkotási gyakorlat a munkafolyamatok sorrendjének meghatározása
  • Tüneti kezelés helyett a proaktív megelőzési rendszer meghatározása

A kommunikáció 10 alaptörvénye 2011. 10. 06. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A kommunikációs területek és kompetenciák meghatározása a munkaszervezetben
  • Kiinduló helyzet a kommunikációs alaptörvényekhez: a munkaszervezet azonosságának értékelveinek meghatározása
  • A 10 kommunikációs alaptörvény meghatározása
  • Transzparencia: a saját munkaszervezet elemzése a 10 alaptörvény tükrében
  • Cselekvési program a saját kommunikációs alaptörvények meghatározására és a munkaszervezet egységesítésére

A megállapodáskötések 12 fő szabálya a munkaszervezetekben 2011. 06. 09. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Transzparencia feladat: a megállapodáskötés fogalmának és folyamatának meghatározása
  • Best Practice módszerek a megállapodáskötésre
  • A megállapodáskötés 12 fő szabályának meghatározása
  • Koncepció alkotás arra, hogyan tudja ezt bevezetni a munkaszervezetében

A minőség 10 alaptörvénye 2011. 06. 06. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Transzparencia feladat: a minőség meghatározása
  • A minőség fogalmának új irányai 2011-ben
  • A minőség 10 alaptörvényének előzménye: Crosby 4 alaptörvénye
  • A minőség 10 alaptörvényének magyarázta
  • Koncepcióalkotás arra, hogyan lehet mindezt valósággá tenni a munkaszervezetünkben

A bűvös nyolcas Cselekvési rendszer a munkaszervezetekben 2011. 05. 30. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Transzparencia feladat: mit jelent dolgozni?
  • A munkavégzés pofonegyszerű koncepciójának meghatározása
  • A munkavégzés 8 cselekvési folyamatának feltérképezése
  • A 8 cselekvési folyamat Best Practice módszereinek meghatározása
  • Koncepcióalkotás arra, hogyan cseréljük le a mindennapokat a korszerű gyakorlatra a munkatársak körében

A szervezeti működés 10 alaptörvénye 2011. 05. 24. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A vezetői célok feltérképezése a szervezeti működésben
  • A korszerű szervezeti működés koncepciójának meghatározása
  • Mi lehet a 10 alaptörvény?
  • Mi a 10 alaptörvény?
  • Hogyan kell és lehet az értékelveket belevinni a mindennapi működésbe?

A hatékonyság koncepciója és mérése a munkaszervezetben 2011. 05. 19. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A hatékonyság jelentése a munkavégzésben
  • A hatékonyság új koncepciója
  • Az értékteremtési (üzleti) hatékonyság meghatározása és koncepciója
  • A működési hatékonyság koncepciója
  • A szervezeti hatékonyság koncepciója
  • Az egyéni hatékonyság koncepciója
  • A vezetői hatékonyság koncepciója

Az értékesítés 10 axiómája – 2011. 05. 11. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Állítások az értékesítésről

Teljesítményértékelési rendszer vezetőknek 2011.05.03. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A teljesítményértékelési rendszer fogalmának átvilágítása és új koncepciója
  • A teljesítményértékelés területeinek meghatározása
  • Az egyéni teljesítményértékelés
  • A szervezeti- és projekt teljesítményértékelés
  • A DFT-modell

Edward de Bono: A gondolkodás 12 alaptörvénye 2011. 04. 27. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Mindig légy konstruktív
  • Gondolkodj lassan, és próbálj mindent olyan egyszerűen csinálni, ahogy csak lehet
  • Válaszd el az egódat a gondolkodást, légy képes hátralépni és egy pillantást vetni saját gondolkodásodra
  • Mit csinálok most? Mire fókuszál a gondolkodásom, és mi a célja ?
  • Légy képes váltani a gondolkodásodban. Tudd, mikor szükséges a logika, mikor a kreativitás, és mikor kell információkat gyűjteni
  • Mi a gondolkodásom eredménye – miért hiszem, hogy működni fog?
  • Az érzelmek fontos részét képezik a gondolkodásnak, de csak a kutatás után következhetnek, nem előtte
  • Mindig keress más lehetőségeket, új felfogásokat és ötleteket
  • Légy képes váltani az áttekintő és a részletes gondolkodás között
  • Ez “lehet” vagy “kell” ? A logika csak annyira lehet megfelelő, mint a felfogás és az információ, amire épül
  • Lehet, hogy az eltérő nézőpontok eltérő felfogáson alapulnak
  • Minden cselekvés következménnyel jár, valamint hatással van az értékekre, a minket körülvevő emberekre és világra

Tárgyalástechnika: mire jó a testbeszéd? 2011. 02. 22. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A testbeszéd szerepe életünkben: ösztönös, a személyiséget tükröző megnyilvánulások
  • Testjelek csoportjai, működésük
  • Testbeszéd megfigyelése és következtetések tárgyalási helyzetben
  • Szituációs gyakorlatok, közös megfigyelések, a testbeszéd próbára tétele
  • A figyelem edzése a testjelzések érzékeléséhez
  • Önfejlesztési tanácsok

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A virtuális monopólium titka 2011. 02. 14. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Az internetes kereskedelem alapjai, helyzete
  • A pénztermelő weboldalak struktúrája (ergonómia, szövegírás)
  • Az email marketing alapjai
  • Social media
  • Forgalomgenerálás
  • Mérés, elemzés, következtetés,
  • Gyakorlati etap

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Adósságmenedzsment és likviditáskezelés 2011. 02. 09. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Hazai önkormányzatok az elmúlt években jelentős mértékben növelték adósságaikat, elsősorban kötvénykibocsátásokon keresztül.
  • Van kiút az adósságcsapdából?
  • Mik a lehetőségek?
  • A szabad pénzeszközöket miben érdemes tartani ?

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


KJT, KTV – Analízis 2011. 02. 04. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. tv. (ktv.), valamint a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. tv. (kjt.) radikális változásai.

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


KET – Analízis 2011. 01. 24. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A szakhatóságok rendszerének változása
  • A kapcsolattartás új jogintézményeinek problémái, alapjai
  • A határidő-csúszás sajátos “szankcionálásának” nehézségei, problémái
  • Az ügyféli jogállás új szabályai és az ügyféli jogállás tárgyában hozandó végzés keretei
  • A jogutódlás sajátos szabályozása a Ket.-ben
  • A közlés és a kézbesítési védelem
  • A hatósági döntés valódi tudományos jelentősége
  • A jogorvoslati rendszer tudományos alapjai és összefüggései
  • A végrehajtás bonyolult rendszere, új szabályai
  • A hatósági ellenőrzés eljárási szabályainak visszautalása a helyszíni szemlére ( jó-e ez így, elegendő-e így?)
  • A hatósági szerződés
  • Az elektronikus ügyintézés
  • Kérdések-válaszok

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A vezetői szerep átváltozása 2011. 01. 13. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Transzparencia gyakorlat: mit csinálnak a résztvevők vezetőként ?
  • A 7 vezetői  cselekvésről: az elmúlt 40 év klasszikus felfogása szerint miből áll a vezetői szerep?
  • A vezet, szervez, irányít, ellenőriz, koordinál, tervez, dönt zsákutcája
  • A menedzsment, a menedzser és a vezető fogalmának átalakulása
  • Új vezetői felfogás: a vezetői inputok kontrollja
  • Milyen kompetenciákkal kell rendelkeznie a vezetőnek?
  • Milyen kompetenciák megszerzését támogatja a vezető?

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Marketing józan ésszel 2010. 11. 25. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Mi a marketing és hogyan segíthet nekünk?
  • Marketing definíciók bonyolultan és egyszerűen
  • A marketing eszközrendszer
  • Nem adhatunk el mindenkinek: A piacszegmentáció lényege a gyakorlatban
  • Vásárlói magatartás modellek és hasznosításuk
  • A pozicionálás kora: legyünk mások, mint mások!
  • Pozicionálási stratégiák a 4P segítségével
  • Stratégiai tervezés
  • Misszió, vízió
  • A promóciós avagy marketingkommunikációs mix
  • Reklámtervezés alapok

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A Lean rendszer alkalmazása irodai környezetben Hogyan működik a Kaizen? 2010. 11. 15. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A lean fogalmának tisztázása
  • Megtanulni fókuszálni a változásra
  • Központi kérdések és az értékáram
  • Néhány fontos eszköz és módszer
  • Szervezeti teljesítmény fokozása Lean által

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A kommunikáció 10 alaptörvénye 2010. 11. 11. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A kommunikációs területek és kompetenciák meghatározása a munkaszervezetekben
  • Kiinduló helyzet a kommunikációs alaptörvényekhez: a munkaszervezet azonosságának és értékelveinek meghatározása
  • A 10 kommunikációs alaptörvény meghatározása
  • Transzparencia: a saját munkaszervezet elemzése a 10 alaptörvény tükrében
  • Cselekvési program a saját kommunikációs alaptörvények meghatározására és a munkaszervezeti egységesítésére

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Személyiségfejlesztés a munkaszervezetben 2010. 11. 02. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A HR és a személyiségelméletek
  • Érzelmi intelligencia
  • Egy kis saját élmény
  • A szervezet személyisége, a szervezeti kultúra

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Fejlesztési stratégiák a munkaszervezetben 2010. 10. 25.  – LEZÁRULT PROGRAM!

  • Hagyományos fejlesztési stratégiák feltárása és gyenge pontjaik – Az állandó újrakezdés zsákutcája
  • Benchmarking, Best Practice, fejlesztési modellek a munkaszervezetben
  • Kik a motorjai a fejlesztési rendszernek a munkaszervezetben? A munkavégzés új mércéje: nem jól, hanem jobban dolgozni
  • A fejlesztés fogalmának új koncepciója: munkát végezni, tanulni, fejlődni, sztenderdizálni
  • Új fejlesztési stratégiák meghatározása

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


Megfelelő embert a megfelelő helyre! Munkagrafológia egy napban 2010. 10. 19. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A munkaügyi grafológia területei és lehetőségei
  • A kézírás, mint “agyírás”
  • “Egy jel nem jel”
  • “Szimbolikus névjegykártya”
  • “Zseni vagy más?”
  • “Hol a határ?”
  • “Kockázat tényezők”
  • Híres és hírhedt írások, aláírások
  • Speciális aláírás tesztek

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!


A piramis modell végnapjai, Munkaszervezetek vezetésének átalakulása 2010. 10. 11. – LEZÁRULT PROGRAM!

  • A piramismodell analízise: miért dolgoznak piramismodellben a résztvevők?
  • A piramismodell végnapjai, miért kell a piramismodellből kilépni?
  • A gondolkodási folyamatok elhalása piramisműködésben
  • De mi lép a piramismodell helyére? A gömbmodell
  • Mit csinál a vezető, ha kilép a piramismodellből?

Ajánlatunk megtekintéséhez kattintson ide!